Optimas | Formació
16549
page-template-default,page,page-id-16549,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-9.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

Formació

LA MENTE QUE SE ABRE UNA NUEVA IDEA, JAMÁS VOLVERÁ A SU TAMAÑO ORIGINAL - ALBERT EINSTEIN

Formació

Desevolupem el talent de les persones perquè creiem en elles i el seu potencial

Comunicació amb el nostre entorn

A la nostra organització, a la nostra empresa la interrelació amb altres departaments, amb els clients, tant interns com externs, amb proveïdors, amb la societat és un fet que cada vegada va a més, i encara més amb les noves tecnologies. Des d’aquesta base és fonamental donar un punt de millora explícit a la nostra comunicació, a veure què estem fent i com estem articulant el nostre discurs. Saber que moltes vegades entre el que pensem i diem hi ha un abisme i com poder fer el salt. Analitzem també diferents moments de la comunicació, tant si ha de ser per fer presentacions o informacions com si s’ha d’enmarcar en una situació d’aprenentatge, perquè creiem que tot moment és vàlid per ser conscients i fer canvis.

Cursos:

  • Millorar les habilitats de comunicació
  • Com parlar en públic: tècniques de presentació des de la nostra pròpia fortalesa
  • Competències emocionals per a la millora de la relació amb el nostre client
  • Conducció i gestió de reunions sense fer-les més feixugues
  • Secretariat de direcció:Imatge, comunicació i organització
  • Començar per l’inici: el formador i la preparació del programa
  • Les dinàmiques a l’aula: trucs i experiències, espais d’aprenentatge
  • Comunicació efectiva: assertivitat i la seva pràctica

Comunicació amb un mateix

Fer que el nostre diàleg intern sigui una eina poderosa i parli en positiu és un camí a explorar i a entendre. Saber com ens motivem, tenir més eines i estratègies internes per descobrir les nostres creences i com ens ajuden o no a la nostra vida. Enfocar les noves metodologies a establir una nova relació amb un mateix i ser una persona de més èxit. Enfocs sistèmics que tindran en compte diferents variables i que ajudaran al participant a ser més competent i més feliç.

Cursos:

  • Intel·ligència emocional en el lloc de treball
  • Millora de la competència de gestió de les emocions
  • Motivació i automotivació professional en temps de crisis
  • La gestió del temps per a una organització personal eficient i satisfactòria
  • Sessions individuals per analitzar el nostre nivell de comunicació i millorar-lo
  • Programació NeuroLingüística (PNL) una aproximació i àmbits d’actuació, descobrir mil possibilitats

Ús d'eines 2.0 en les organitzacions

El nostre compromís professional es basa en dissenyar i executar actuacions encaminades a ajudar a les empreses i professionals a integrar el nou model de relació i negoci que ofereix Internet en la seva estratègia comercial i en la seva organització interna, convertint l’ús de les noves tecnologies i la seva presència en Internet en una eina per a la millora de la gestió i la reputació empresarial.
Aprofita i posa’t al dia en molt poques sessions. Totalment personalitzat. Coneix l’últim, millora la teva productivitat, entén als teus companys, coneix les opcions existents. No et sentis fora d’aquest univers.

Cursos:

  • Eficiència en la gestió mitjançant internet i eines 2.0
  • Gestió de Comunitats Virtuals I: on i com hem d’estar presents
  • Gestió de Comunitats Virtuals II: elaboració pla de màrqueting digital
  • L’entorn personal d’aprenentatge i actualització professional mitjançant eines 2.0
  • Eines col.laboratives per compartir conoxeiment i documentació
  • Eines 2.0 en la gestió interna de les organizacions: projectes, documents, converses, foros…
  • Coaching 2.0. Coneix l’últim, millora la teva productivitat, entén als teus companys, coneix les opcions existents. Totalment personalitzat.

Les persones del nostre equip i el seu desenvolupament

Dins de l’àmbit empresarial, les tècniques de gestió d’equips es presenten com a eines que faciliten l’organització i orientació d’una organització, que la fa més forta i competitiva en el mercat en què actua. Les persones en l’actual marc de crisis són el valor a fomentar i les que marcaran la diferència. Actuar pels professionals i amb els professionals fa que les idees aflorin d’una manera més natural. Crear espais comuns i xarxes d’interrelació dintre de l’empresa i fora ajuda a fomentar l’autolideratge i la creativitat. Es tracta de donar resposta als reptes que planteja un entorn competitiu, dinàmic i canviant com l’actual.

Cursos:

  • La comunicació interna com a font de les relacions professionals claus en un entorn estressant.
  • La resolució de conflictes en la pràctica diària.
  • Tècniques assertives per millorar les relacions personals en l’àmbit laboral, practicant-les i vivint-les.
  • Treball en equip, a la pràctica amb i sense dependència funcional.
  • Anàlisi de problemes i presa de decisions.
  • Teletreball – un nou model de gestió, com fer el seguiment.
  • Gestió per competències per al desenvolupament del talent: què implica.
  • Conducció i gestió de reunions per fer-les més dinàmiques.
  • Elaborar i dissenyar informes i memòries adequats a cada públic.
  • Com programar i gestionar un pla de formació: de gestor a consultor intern.
  • Gestió per objectius per assolir l`èxit professional, aplicant-lo des del primer dia.
  • L’avaluació amb indicadors: els models i conceptes clau.
  • Gestió de projectes: eines per a tots els àmbits professionals, solucions que aporten en tots els departaments.

Les nostres emocions i les dels altres

Volem ser més competents a la feina? Volem saber com desenvolupar-nos? És necessari entendre les nostres emocions i no nomès fixar-nos en els coneixments tècnics que hem adquirit? És important saber quin és el nostre grau de motivació i com podem arribar a entendre millor els nostres circuïts interns per desenvolupar les emocions i fer que elles ens ajudin a nosaltres. Saber de quina manera fem les coses, què ens mou internament, com podem encendre la bombeta que ens porta a assolir nous reptes. En definitiva ser més conscients de com les nostres emocions ens maneguen i com podem manegar-les a elles.

Cursos:

  • Intel.ligència emocional en el lloc de treball
  • Millora de la competència de gestió de les emocions
  • Motivació i automotivació professional en temps de crisis
  • Tècniques assertives per millorar les relacions personals en l’àmbit laboral
  • Competències emocionals per a la millora de la relació amb el nostre client
  • Programació Neuro Lingüística per incorporar eines de millora interna i externa
  • Anàlisis del nostre estat i la seva repercussió en les relacions

El lider i el seu desenvolupament

Amb l’objectiu de millorar i trobar alternatives per a la planificació i l’organització a la feina, volem identificar i comprendre els components de la gestió efectiva i l’impacte en els clients i equips de treball, así com valorar la pròpia gestió del temps i com s’apliquen models de millora. Sempre fent un incís especial en on estem com a líders, quin és el nostre model de comunicació i com podem ser més perssuassius. El líder en l’actual moment econòmic i social necessita ser visionari, pragmàtic i més humanista.

Cursos:

  • Assessorament personal per assolir un nou enfoc de la situació en poques sessions
  • Liderar-se un mateix per a una bona delegació i comunicació
  • Lideratge Assertiu: gestió positiva de les relacions amb els col.laboradors
  • Anàlisi de problemes i presa de decisions
  • Teletreball – un nou model de gestió i estratègia a considerar
  • Gestió per objectius per assolir l`èxit professional
  • Gestió de projectes: eines per a tots els àmbits professionals
  • Definició i avaluació d’indicadors de gestió
  • Gestió i organització de departaments d’atenció i orientació al client
  • Conducció i gestió de reunions, el líder com ho pot fer
  • La gestió del temps per a una organització personal eficient
  • L’avaluació amb indicadors: els models i conceptes clau
DESCARREGA’T EL CATÀLEG DE CURSOS EN PDF 
  • Nivells Inicials

  • +15/h
    • Treball en equip
    • Comunicació
    • Innovació del coneixement
    • Iniciativa – Autonomia
    • Orientació al cient
    • Orientació a resultats
    • Einas col·labotatives 2.0
    • Coaching 2.0
    • Pensament estratègic
    • Lideratge d’equips i pel canvi

  • + Información
  • Personal Tècnic

  • +18/h
    • Treball en equip
    • Comunicació
    • Innovació del coneixement
    • Iniciativa – Autonomia
    • Orientació al cient
    • Orientació a resultats
    • Einas col·labotatives 2.0
    • Coaching 2.0
    • Pensament estratègic
    • Lideratge d’equips i pel canvi

  • + Información
  • Responsables/Líders

  • +15/h
    • Treball en equip
    • Comunicació
    • Innovació del coneixement
    • Iniciativa – Autonomia
    • Orientació al cient
    • Orientació a resultats
    • Einas col·labotatives 2.0
    • Coaching 2.0
    • Pensament estratègic
    • Lideratge d’equips i pel canvi

  • + Información
9

+9 Anys de Formació i Consultoria

100

100% Clients satisfets

600

Més de 600 cursos realitzats